Le fonds local : ch'est quo ? - Médiathèque départementale du Nord

Le fonds local est une collection de documents relatifs à un ensemble géographique local plus ou moins étendu.

À la Médiathèque départementale du Nord, cet ensemble géographique est délimité par la région Nord-Pas-de-Calais. Cette collection concerne tous les domaines : les différents genres littéraires, la BD, les documentaires quel qu'en soit le sujet mais aussi la musique et le cinéma. Même si l'expression « fonds local » fleure bon la bibliothèque d'antan, la bibliothèque d'avant l'ère du numérique, cet ensemble documentaire est riche et varié.

Pour vous en convaincre, visionnez donc cette courte vidéo :

Ici, la version en ch'ti :

Ch'fonds local : ch'est quo ?

Eul fonds local : ch'est eune collection eud' documents qui z'ont à vir avec in coin précis pus ou moins grind.

Al Médiathèque départementale deuch'Nord, cha commince din l'Nord pou' finir din l'Pas-d'Calais. Cheule collection artouche tous les domaines : ches romins, ch'poésie, ch'théâte, ch'BD, ches documentaires qui parlent eud' tout, sins oblier ch'musique et ch'cinéma. Quind on dit : « fonds local », on pinse tot'd'suite : vieile bibliothèque de din l'temps, avant que tous ches écrans l'invahissent et qu'on peut même y aller sans sortir eud' s'baraque ! Mais ch'fonds local i'est miroulle.

Vos ne m'croyez point ?! Ravisez ichi...